07 Aralık 2016 01:31 | Son Güncelleme: 07 Aralık 2016 01:33

Rebrov'dan flaş açıklama! 'Haksızlık...'

Dinamo Kiev Teknik Direktörü Sergiy Rebrov, Beşiktaş maçının ardından açıklamalarda bulundu.

Dinamo Kiev Teknik Direktörü Sergiy Rebrov, Beşiktaş'ı 6-0 mağlup ettikleri mücadelenin ardından basın toplantısında açıklamalarda bulundu.

Rebrov, maçın hakeminin hata yapmadığını düşündüğünü kaydederken; "Hakemin adaletsizlik yaptığını görmedim. Oyuncuunun ayağına vurdular, bu da büyük bir ceza. Beşiktaş'a haksızlık yapıldığını düşünmüyorum. Kırmızı kart olduğunda durum zaten 1-0'dı. Her şeyi hakemle ilişkilendirmek doğru olmaz. Bizim takımımızı bu yolla aşağılamak olmaz" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler