25 Temmuz 2015 16:18 | Son Güncelleme: 25 Temmuz 2015 16:19

Rhodolfo ilk idmanına çıktı

Beşiktaş bu akşam oynayacağı Lille maçı öncesinde hafif tempolu bir idman yaptı.

Yeni transfer Luiz Rhodolfo'nun ilk kez takımla beraber çıktığı antrenman 1.5 saate yakın sürdü.

Teknik Direktör Şenol Güneş yönetiminde yapılan idman kondisyon ve taktik çalışmasıydı. Antrenman takım halinde yapılan ısınma koşuları ile başladı. Koşu sonrası stretching ve 5'e 2 çalışması ile devam etti. İdman taktik çalışmanın yer aldığı program sonrası serbest koşu ile sona erdi. Ağrıları geçen Ömer Şişmanoğlu tekrar takımla çalışmalara başladı.

Beşiktaş Avusturya kampının ikinci hazırlık maçında TSİ 19.00'da Lille ile karşılaşacak. DHA

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler