24 Nisan 2016 18:27 | Son Güncelleme: 24 Nisan 2016 18:28

Riekerink: 'Takımımla gurur duyuyorum'

Galatasaray Teknik Direktörü Jan Olde Riekerink, 4-1 kazandıkları Kasımpaşa maçı sonrasında konuştu. Riekerink ne dedi? İşte tüm sözleri...

Galatasaray Teknik Direktörü Jan Olde Riekerink, Kasımpaşa'yı 4-1 mağlup ettikleri mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu.

Riekerink, çok mutlu olduğunu ve takımıyla gurur duyduğunu söylerken, "Çok mutluyum. Pozisyonlara girdik. Goller geldi. İkinci yarıda Umut'u soktuk, ekstra bir forvet demekti bu. Yani rakibe biraz daha baskı uygulamak istedik, planlarımız da tuttu. Bir hoca olarak çok mutluyum, takımımla gurur duyuyorum. Zor bir sezon geçiriyoruz, bugün sahada savaşan bir takım vardı. O yüzden çok mutluyum. Bizim için Rize maçı ve bu maç hayati bir önem taşıyordu. Sakat oyuncularımız, cezalı oyuncularımız vardı. Selçuk sakatlıktan döndü ve mükemmel bir iş çıkardı" diye konuştu.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz