04 Aralık 2016 22:05 | Son Güncelleme: 04 Aralık 2016 22:07

Riekerink takımın performansından memnun olmadı!

Jan Olde Riekerink, Galatasaray'ın Kasımpaşa'yı 2-1 yendiği maçın ardından önemli açıklamalarda bulundu.

Galatasaray Teknik Direktörü Jan Olde Riekerink, Kasımpaşa galibiyeti sonrası değerlendirmelerde bulundu.

Jan Olde Riekerink, 3 puandan memnun olduğunu söylerken, takımın performansından aynı şekilde mutlu olmadığını dile getirdi.

İşte Jan Olde Riekerink'in maç sonu açıklamaları...

''Bugün çok önemli ve kazanmamız gereken bir maçtı. Altın değerinde bir maçtı ve o yüzden kazandığımız için mutluyuz. Oyun performansımıza baktığımız zaman çok mutlu olduğumu söyleyemem. Daha etkili olabilirdik, daha çok top tutabilirdik. Ancak bugün alınacak 3 puan çok çok önemliydi. Ama oyun için çok çok mutlu olduğumu söyleyemem. Kötü bir dönemden çıktık. Bursaspor ve bu maç çok çok önemliydi. Şimdi 3 maçımız var. Bu 3 maçtan maksimum puanı alarak üst sıralara daha çok yaklaşmak istiyoruz.''

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak