28 Aralık 2016 23:13 | Son Güncelleme: 28 Aralık 2016 23:15

Riekerink'ten çok sert açıklamalar: Utanç duyuyorum...

Galatasaray Teknik Direktörü Jan Olde Riekerink, Tuzlaspor yenilgisini değerlendirirken kırmızı kartlarda da oyuncularını eleştirdi.

Galatasaray Teknik Direktörü Jan Olde Riekerink, Tuzlaspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.

Jan Olde Riekerink, alınan sonuçtan utanç duyduğunu söylerken, görülen kırmızı kartlarda da oyuncularını eleştirdi.

İşte Jan Olde Riekerink'in maç sonunda yaptığı çarpıcı açıklamalar...

''Gerçekten aldığımız sonuçtan ve oyuncularımızın gösterdiği tavırdan utanç duyuyorum. Çok üzüldüm. Burada odaklandığım nokta gördüğümüz iki kırmızı kart. Bunlar içindi. Devre arasında bunların uyarısını yaptık. Yasin ile bu tip konuşmaları yaptık. Orada kendini kontrol edemedi ve hakemin de kararı doğruydu.''

''MUTLAKA BAZI CEZALAR OLACAK''

''Mutlaka bazı cezalar olacak ama bunu önce oyuncularımla paylaşacağım. Bazı cezalar olacak.''

''Genel bir değerlendirme yaparsak, sezona iyi başlayan bir Galatasaray vardı. Sonra bir düşüş dönemi geçirdik. Sonra toparlandık ama ne olursa olsun yılın son maçı bu şekilde olmamalıydı.''

''Sahada kalan 9 arkadaşımız beraberlik için elinden geleni gösterdi ama bu iki kırmızı kart kabul edilemez.''

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz