20 Kasım 2016 22:47 | Son Güncelleme: 20 Kasım 2016 22:48

Riekerink'ten flaş derbi açıklaması! ''Kazanmayı...''

Galatasaray Teknik Direktörü Jan Olde Riekerink, Fenerbahçe derbisinin ardından önemli açıklamalarda bulundu.

Galatasaray Teknik Direktörü Jan Olde Riekerink, 2-0 kaybettikleri Fenerbahçe derbisinin ardından önemli açıklamalarda bulundu.

Riekerink'in maç sonu ilk açıklamaları şöyle:

"Ofansif anlamda sıkıntı yaşadık"

"Hafta için takıma güvenim üst seviyedeydi ama bugün özellikle ilk yarıda sahaya güvenini yansıtamayan bir takım vardı. Ofansif anlamda sıkıntı yaşadık. İlk golün devre arası öncesi gelmesi bizi daha da sıkıntıya soktu."

"Kesinlikle kazanmayı hak etmedik"

"Son 4 maçın 3'ünü kaybetmiş olabiliriz, ama evimizde kaybettiğimiz 2 maçta kazanmayı hak etmiştik. Burada ise kesinlikle kazanmayı hak etmedik."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak