21 Aralık 2016 23:29 | Son Güncelleme: 21 Aralık 2016 23:31

Riekerink'ten maç sonu transfer açıklaması

Galatasaray Teknik Direktörü Jan Olde Riekerink, Tuzlaspor maçı sonrası transfer konusunda konuştu.

Galatasaray Teknik Direktörü Jan Olde Riekerink, Tuzlaspor maçı sonrası kısa bir açıklama yaptı.

Jan Olde Riekerink maç sonunda takımın performansından memnun olmadığını söylerken, transfer konusunda da kısa bir açıklama yaptı.

İşte Jan Olde Riekerink'in maç sonu açıklamaları...

''Bugün kötü bir performans sergiledik. Kötü oynadık. Bireysel performans adına Semih için bu iyi bir şey. Biz Galatasaray'ız ve eksikleri giderecek oyuncularımız da var. Ama bugün böyle bir performans görmedik.''

''Devre arası geliyor. Düşünecek olursak son iç saha maçımızda iyi bir performan göstermiştik. Bu iç saha maçımızda da iyi bir performans gösterip, arada daha iyi olmak için çalışacağız.''

''Herkes fit olduktan sonra orta sahada kaliteli oyuncularımız oluyor. (Transfer için) Orta sahadan daha öncelikli pozisyonlarımız var.''

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler