24 Nisan 2016 18:34 | Son Güncelleme: 24 Nisan 2016 18:34

Rıza Çalımbay'dan mağlubiyet yorumu!

Kasımpaşa Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, Galatasaray'a 4-1 kaybettikten sonra konuştu.

Kasımpaşa Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, Galatasaray'a 4-1 yenildikleri maçın ardından görüşlerini dile getirdi.

Yayıncı kuruluşa konuşan Rıza Çalımbay, "İlk ölü top, herkesin adamı var, gol yedik. Şimdi Galatasaray takımıyla Arena'da oynuyorsun ancak bu kadar şans bulursun. Galatasaray her ne olursa olsun tecrübeli bir takım. net fırsatlara giriyoruz ama değerlendiremiyoruz. Böyle bir skor ummuyordum. Çoğu arkadaş kapasitesinin altında mücadele ediyor. Çok hatalar yapıyoruz. Galatasaray bizim pozisyon bulmamıza çok izin verdi. Bunları değerlendiremezseniz böyle olur" dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz