01 Eylül 2015 11:39 | Son Güncelleme: 01 Eylül 2015 11:40

Roberta Melo'dan veda!

Galatasaray'dan ayrılan Felipe Melo'nun eşi Roberta Melo, bir veda mesajı yayınladı.

Galatasaray'ın transferin son günü Inter'e sattığı Brezilyalı oyuncu Felipe Melo'nun eşi Roberta Melo, sarı-kırmızılı takım ve taraftarlarına bir veda mesajı yayınladı. Roberta Melo, Galatasaray'dan ayrıldıkları için karışık duygular içerisinde olduklarını ve Galatasaray'ın her zaman kalplerinde olduğunu belirtti.

Robera Melo'nun Instagram hesabından yayınladığı o mesajda öne çıkan bölümler...

''Karışık duygular içindeyim. Gülsem mi ağlasam mı bilmiyorum. İtalya'nın en büyük takılarından birine gittiğimiz için mutluyum. Melo Galatasaray'da her zaman tutkuyla ve sevgiyle oynadı. Galatasaray her zaman bizim kalbimizde olacak ve onları sevmeyi her zaman sürdüreceğiz. Galatasaray ailesine çok teşekkür ederiz.''

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
YILDIZ ADAYI
Ümit Metin Yıldız