07 Kasım 2016 15:37 | Son Güncelleme: 07 Kasım 2016 15:38

Robin van Persie'den sakatlık açıklaması

Fenerbahçe'nin Hollandalı yıldızı Robin van Persie, sağlık durumuyla ilgili açıklama yaptı.

Dün akşam oynanan ve Fenerbahçe'nin Akhisar Belediyespor'u 3-1 yendiği maçta gözüne darbe alan Hollandalı yıldız Robin van Persie, yaptığı açıklamada, "Dün maç sırasında yaşadığım sakatlıktan dolayı benim için dua edenlere ve iyi dileklerini iletenlere teşekkür ederim. Ayrıca en büyük teşekkürü sağlık görevlilerine ederim. Gözümde herhangi bir zedelenme yok. Durumum iyi. Futbolda böyle şeyler olabilir. Ayrıca takımın aldığı galibiyetten dolayı mutluyum. Şimdi bir sonraki maça, derbiye hazırlanma zamanı" dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
BİLYONERSEN KAZANIRSIN
Kerem Vatan