21 Ekim 2017 11:28 | Son Güncelleme: 21 Ekim 2017 11:30

Rüştü Reçber'den çok konuşulacak derbi yorumu

Fenerbahçe'nin efsane isimlerinden Rüştü Reçber, Galatasaray-Fenerbahçe derbisini yorumladı.

Eski kaleci Rüştü Reçber, Süper Lig'in 9. haftasında oynanacak Galatasaray-Fenerbahçe maçıyla ilgili yorumlarda bulundu. Mücadeleyi Galatasaray'ın kazanacağını ifade eden Reçber, Feghouli'nin ise maçın adamı olacağını söyledi.

Rüştü Reçber'in Hürriyet'te yaptığı derbiyle ilgili tahminleri şöyle;

"Galatasaray kazanır"

"Ben bol gollü ve Galatasaray’ın kazanacağı bir maç bekliyorum. Seyircisi önünde yeni takımıyla sarı kırmızılılar coşacaktır. Maçın adamı bence Feghouli olur ve zaten dediğim gibi Galatasaray kazanır. Skor da 3-0 ya da 3-1 olur."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
Z RAPORU