28 Şubat 2016 15:30 | Son Güncelleme: 28 Şubat 2016 15:31

Samandıra'ya 'Beşiktaş' çıkarması!

Fenerbahçe'de kritik Beşiktaş derbisi öncesi nefesler tutulurken, yönetim Samandıra'ya çıkarma yaptı.

Fenerbahçe'de teknik heyet ve yönetim, yarın oynanacak Beşiktaş derbisi için bir araya geliyor.

Kritik maç öncesi takıma moral vermek amacıyla Samandıra Tesisleri'ne çıkarma yapan yönetim, futbolcular ve teknik heyet ile yemekte buluşacak. 

Başkan Aziz Yıldırım'ın ise özel işlerinden dolayı yurt dışında olduğu ve yemeğe katılabilmek için tüm imkanları seferber ettiği öğrenildi.

Fenerbahçe'de futbolcular yemekten sonra akşam idmana katılacak ve ardından kampa katılacak.

Fanatik

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN