28 Mayıs 2016 13:43 | Son Güncelleme: 28 Mayıs 2016 13:44

Samed Yeşil İstanbul'da!

Trabzonspor, Liverpool'da forma giyen gurbetçi futbolcu Samed Yeşil'le İstanbul'da görüşme yaptı.

Fırtına, geçtiğimiz sezon da girişimde bulunduğu Liverpool'un gurbetçi oyuncusu Samed Yeşil için yeniden harekete geçti. 21 yaşındaki golcü birkaç gün önce, "Trabzonspor'dan 4 yıldır teklif alıyorum ama transfer bir türlü gerçekleşmedi. Şimdi yine temas halindeyiz. Takımımın 50. yıl şampiyonluğu mücadelesinde katkıda bulunmak isterim" demişti. Dün bu konu ile ilgili sıcak bir gelişme yaşandı. Bordo-mavili yönetim, bu sezon kiralık oynadığı Luzernd'de 11 maçta 1 gol atıp, 2 de asist yapan gurbetçi futbolcuyu dün akşam saatlerinde Türkiye'ye getirdi. Menajeri ile birlikte İstanbul'da yöneticilerle masaya oturan genç forvet ile ilgili bugün bir açıklama yapılması bekleniyor...

Fotomaç

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak