25 Şubat 2018 10:23 | Son Güncelleme: 25 Şubat 2018 10:25

Samir Nasri'ye doping şoku!

Antalyaspor'un devre arasında yollarını ayırdığı ve o gün bugündür kendisine kulüp bulamayan Samir Nasri'ye kötü haber.

Devre arasında Antalyaspor'la yollarını olaylı bir şekilde ayıran Samir Nasri'nin doping nedeniyle futbol sahalarından 1 yıl men edileceği ortaya çıktı.

İspanyol Marca gazetesinde yer alan habere göre UEFA Disiplin Komitesi Fransız futbolcunun cezasını yarın açıklayacak. Oyuncuyla yakından ilgilenen Las Palmas kulübünün de bu haber üzerine hayalleri suya düştü.

Fanatik

 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
ORIENT EKSPRESS
Musa Mutlu ve Sarper Can Ayaz