07 Mart 2016 11:33 | Son Güncelleme: 07 Mart 2016 11:34

Şampiyonluk için geliyor!

Beşiktaş'ın eski golcüsü Demba Ba, takım arkadaşlarına mesaj atıp 15 Mayıs'taki şampiyonluk maçına davetli olup olmadığını sordu.

Beşiktaş'tan "ağlayarak" ayrılan iki isim Demba Ba ve Slaven Bilic sürekli olarak eski çalışma arkadaşları ile temas halinde. Fenerbahçe maçından sonra Tolgay ve Olcay Şahan başta olmak üzere pek çok oyuncuya mesaj atan Bilic, "baskı kurduğunuz dakikalarda golü bulsaydınız, şimdi şampiyon olacağınız hafta üzerinde tartışıyor olurdunuz" ifadelerini kullandı. Beşiktaş'ın şampiyonluğuna inanan Demba Ba ise, siyah-beyazlıların kendi sahasında şampiyonluk turu atacağına inandığı Osmanlıspor maçına davetli olup olmadığını eski takım arkadaşlarına sordu. Ba'nın attığı mesajda, "15 Mayıs'taki şampiyonluk maçında yerimi hazırlayın. Ben de şampiyonluk kutlamalarında yer almak istiyorum" yazdığı bildirildi.

Fotospor

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak