01 Mayıs 2016 21:42 | Son Güncelleme: 01 Mayıs 2016 21:43

'Şampiyonluk yolunda kilit maçımız...'

Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, gelecek hafta oynayacakları Başakşehir maçının şampiyonluk yolunda kilit olduğunu söyledi.

Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, 3-0 kazanılan Gaziantepspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.

Vitor Pereira, taraftara seslenirken, şampiyon olmalarının mümkün olduğunu dile getirdi.

İşte Vitor Pereira'nın maç sonu açıklamaları...

''Yine kaliteli bir sinyal verdik. Güçlü olduğumuzu gösterdik ve lig için sonuna kadar mücadele edeceğimizi kanıtladık. Bir kez daha söylemek istiyorum. Bizim harika taraftarlarımız var. Ama biz takım olarak onlara bize inanacak güveni vermeliyiz. Şampiyonluğumuz mümkün. Çünkü 3 zorlu maç bekliyor iki takımı da. Ama biz birlik olmalıyız. Birbirimize inanarak devam etmeliyiz. Taraftardan Başakşehir maçında bu kulübe, bu takıma olan inançlarını göstermelerini bekliyorum. Ben anladım ki bu kulüp bir aile. Bir aile gibi gerçekten bir aile olduğumuzu gösterelim.''

''BAŞAKŞEHİR MAÇI BİZİM İÇİN KİLİT''

''Robin bu akşam gerçekten iyi bir maç çıkardı ama takım halinde de iyi bir maç çıkardık. 3 gol attık ama 4-5 de atabilirdik bu akşam. Başakşehir maçı bizim için kilit bir maç şampiyonluk yolunda...''

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GANYAN REHBERİ