10 Kasım 2016 16:02 | Son Güncelleme: 10 Kasım 2016 16:03

Sarı-Kırmızılı taraftarlara suç duyurusu!

TFF 1'inci Lig'de ikinci sırada yer alan Göztepe, Eskişehirspor'u hükmen yendiği maçta küfür ettikleri ve sahaya yabancı madde attıkları kamera kayıtlarında tespit edilen 23 taraftar hakkında savcılığa suç duyurusunda bulundu.

Göztepe Başkanı Mehmet Sepil'in hükmen kazanılan Eskişehirspor maçında çıkan olayların ardından "Kulübümüze verilen para cezalarının, olaylara yol açan kişilerden tazmini konusunda hukuki her türlü hakkımızı kullanacağız" açıklamasını yapmıştı.  
 
Göztepe, 23 Ekim'de oynanan o müsabakada küfür ettikleri ve sahaya yabancı madde attıkları kamera kayıtlarında tespit edildiği için 6 bin 222 Sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Yönelik Yasa kapsamında haklarında işlem yapılan 23 taraftar hakkında savcılığa suç duyurusunda bulundu. 
 
Eskişehirspor maçı ardından Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'ndan saha olayları yüzünden 30 bin, merdiven boşlukları dolu olduğu de 18 bin TL ceza alan Göztepe, bu parayı olay çıkardıkları saptanan taraftarlarından isteyecek. Lige verilen milli maç arasından yararlanarak 3 gün izin yapan sarı-kırmızılılar, 19 Kasım'da Bornova Stadı'nda oynanacak Bandırmaspor müsabakasının hazırlıklarına başladı. 
 
Göztepe'de Fransız defans oyuncusu Leo Schwechlen, baba olmanın sevincini yaşadı. Schwechlen'in eşi Çınarlı Hastanesi'nde Mia adını verdikleri kız bebek dünyaya getirdi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Ümit Metin Yıldız