14 Ekim 2017 21:52 | Son Güncelleme: 14 Ekim 2017 21:54

Selçuk İnan: Taraftarımız bizim itici gücümüz

Süper Lig'de Atiker Konyaspor'u 2-0 yenen Galatasaray'da Selçuk İnan açıklamalarda bulundu.

"Bugün her maç olduğu gibi kazanmak için sahaya çıktık. Dirençli bir takım vardı.  Sezon başından beri iyi çalışıyoruz. Sahaya istediklerimizi yansıtabiliyoruz. İyi bir takım olduk. Herkes fedakarlık yapıyor. Bütün arkadaşlarımı tebrik ediyorum"

 Muhabirin Ultraslan'ın açıklamasıyla ilgili sorusuna mill futbolcu; "Taraftar grubunun benimle ilgili açıklamasıyla hakkında söyleyecek bir şey yok. Canları sağolsun. Taraftarımız bizim itici gücümüz. Biz de onlar gibi Galatasaray'ın başarısı için çalışıyoruz. Ne kadar süre verirlerse versin elimden geldiğince takıma yardımcı olmak görevimiz"

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GANYAN REHBERİ