17 Aralık 2017 22:11 | Son Güncelleme: 17 Aralık 2017 22:12

Şenol Güneş bu konudan rahatsız: Bizim için eksiklikti

Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, Osmanlıspor maçı sonrası konuştu.

Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, Osmanlıspor'u 5-1 yendikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Galibiyetle ilgili konuşan Şenol Güneş, "Her zamanki oyunumuzu oynamaya çalıştık. Tempolu, baskılı oyunumuz pas yüzdesiyle birleşince etkili ataklarımız oldu. Son bölüme kadar disiplinli oynadık, Rakip de kontrataklara çıkan bir takımdı ve buna izin vermedik. Son bölümde oyun disiplininden koptuğumuz için gol yedik. Bu bizim için eksiklikti. Goller attık ve oyuna hakim olduk. Omsnalıspor'da iyi oyuncular var hocaları çıkış için elinden geleni yapıyor. Biz bu çıkışa izin vermedik ve galip geldik." dedi.

Puan durumu ve şampiyonluk mücadelesiyle ilgili camiaya bir mesajı olup olmadığı sorulan istenen Şenol Güneş, "Puanlara şu an bakmayı doğru bulmuyorum. Futbol oynamaya çalışıyoruz. Kendi oyunumuzu geliştirmek, bol pozisyon bulmak ve rakibe az pozisyon vermek istiyoruz. Her maça kazanmak için çıkıyoruz." diye konuştu.

Sporx

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz