05 Kasım 2017 22:24 | Son Güncelleme: 05 Kasım 2017 22:25

Şenol Güneş: Düşük puandayız

Beşiktaş teknik direktörü Şenol Güneş, Göztepe'yi deplasmanda 3-1 yendikleri maçın ardından mücadeleyi değerlendirdi.

İşte Şenol Güneş'in açıklamaları;

Karşılaşmayla ilgili konuşan Şenol Güneş, "Göztepe'nin iyi bir başkanı var. İyi de kadroları ve taraftarları var. Tamer Hoca da Göztepe'de iyi gidiyor. Bizim için zor bir maçtı. Sahanın zemini sert ve bozuktu. Erken bir golle öne geçtik. İlk başta kontrol Göztepe'deydi ama sonra bize geçti. İlk yarıda onlar da gol bulabilirdi. İkinci yarı oyunun kontrolü tamamen bizdeydi. Oyun üstünlüğümüz skor üstünlüğüne yansıdı. Zor bir maçtı, bütün oyuncuları tebrik ediyorum. Hak ettiğimiz bir maçtı. Göztepe'ye de başarılar diliyorum." dedi.

PUAN İTİRAFI

Topladıkları 21 puanı az bulduğunu söyleyen Şenol Güneş, "Şampiyonluğu düşünen bir takım için düşük puandayız. Daha fazla puanımız olmalıydı. Kendi oyunumuzu oynamaya çalışıyoruz." ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz