15 Mayıs 2016 21:38 | Son Güncelleme: 15 Mayıs 2016 21:38

Şenol Güneş: ''Fenerbahçe de iyiydi ama biz...''

Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, şampiyonluklarını ilan ettikten sonra kısa bir açıklama yaptı.

Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, şampiyonluklarını ilan ettikten sonra kısa bir açıklama yaptı. İşte Şenol Güneş'in sözleri...

"Herkesin hikayesi farklı. 7 yıl sonra, başkanın olağanüstü gayreti ve yönetim kurulu ile birlikte bunu hak etmişti. Şampiyonluğu hak etmiştik şampiyon gibi oynadık. Herkese teşekkür ediyorum. İki takım yarıştı, başarısız diye bir şey yok. Fenerbahçe de iyi takım ama biz daha iyiydik. Hiç umudumu kesmem."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz