12 Mart 2016 21:38 | Son Güncelleme: 12 Mart 2016 21:39

Şenol Güneş: 'Gereksiz posizyonlar...'

Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, Rizespor'u 2-1 mağlup ettikleri mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu.

İşte Güneş'in sözleri;

"Oyun başından sonuna kadar oyunun hakimi bizdik. Maçın sonunda hatalarımız oldu. Rakibe orta atma şansı verdik. Fazla pozisyon bulduk, az gol attık. Böyle bir maçta gol yemeden daha farklı skorla bitirebilirdik. Oyuncuların emeğine sağlık. Gittiğimizde kaçırdığımız gereksiz pozisyonlar var. Verdiğimiz az pozisyon var ama, olmaması gerekiyor"

"Kerim iyiydi, iyi çalıştı. Zaman zaman eksikleri var. Bütün oyuncular bizim oyuncularımız. Önemli olan kim oynarsa oynasın, ne yaptığı. Bu takım oyunu. Bugün itibariyle görev alan arkadaşlar en iyisini yaptı. Görev almadığında da takımın sevincine ortak olmalı. Önemli olan oynayanların kendi oyununu oynayıp oynamadığı. Oynamayan üzerine yorum yapılmaz ki. Oynayan iyi oyuncuysa zaten taşır. Birkaç oyuncumuzun ufak tefek aksaması oldu. "

"Sınırdaki oyuncu burada sarı kart görse, bir maç sonra yok. Ama lisanslı oyuncumuz bu maçta erteleme maçı diye yok. Futbolcuya haksızlık. Olmuştur tabii, şartlar neyse uyacağız. Trabzonspor büyük bir camia. Alexis ile Marcelo'nun olmaması bizim için tabii ki sıkıntı"

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler