07 Aralık 2016 01:24 | Son Güncelleme: 07 Aralık 2016 01:25

Şenol Güneş maç sonunda sitemkar konuştu

Şenol Güneş, UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Dinamo Kiev maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, Dinamo Kiev maçı sonrası kısa bir açıklama yaptı.

Şenol Güneş, maç sonu hakemi eleştirirken, Aboubakar'ı da gördüğü kırmızı kart nedeniyle eleştirdi.

İşte Şenol Güneş'in maç sonundaki açıklamaları...

''Arzumuz hedefimiz burada turu geçmekti. İki maçta bu rakibe 5 puan kaybettik. Üstelik İstanbul'da bu takımla oynadığımızda Talisca'ya yapılan müdahalenin ardından kart verilmezken...''

''Beck için de diyecek bir şeyimiz yok. Başkalarının yüzünden dışarı atıldı ama Aboubakar bunu yapmamalıydı. Rakip hak etti. Nasıl hak etti? Bunun yorumunu yapmak istemiyorum. Söyleyeceğim olumsuz bir şeyle hata yapmak istemiyorum. Ağzımızdan çıkacak herhangi bir sözün olumsuzluğunu yaşamak istemiyoruz. Sözün bittiği yerdeyiz, daha konuşulacak bir şey yok. Böyle bir skoru hak ettiğimizi düşünmüyorum.''

''Bugün kabus gibi bir gece yaşandı. Onu geri getiremiyoruz.''

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler