29 Şubat 2016 22:49 | Son Güncelleme: 29 Şubat 2016 22:50

Şenol Güneş: 'Şampiyon olacağız'

Fenerbahçe'nin Beşiktaş'ı 2-0 yendiği karşılaşmanın ardından siyah-beyazlı takımın teknik direktörü Şenol Güneş açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçe'nin Beşiktaş'ı 2-0 yendiği karşılaşmanın ardından siyah-beyazlı takımın teknik direktörü Şenol Güneş açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçe'nin evsahibi avantajını iyi kullandığını ifade eden Güneş, "Üzgünüz, iyi bir takımız ve buraya lider geldik lider dönmemiz gerekiyordu. Fenerbahçe de bizden çekiniyordu ancak oyunun başında yediğimiz gol, faul mü değil mi tartışılır. Biz uzun adamlar beklerken, dışarıda kalan bir adamın gol atması avantajı onlara çevirdi. Bizim de pozisyonlarımız vardı, onların da vardı. İlk yarıda kopmalar Fenerbahçe'nin lehine oldu." dedi.

Şampiyon olacaklarını iddia eden Güneş, "İkinci yarıya daha agresif başladık ama golü bulamayışımız rakibimizin direncini arttırdı. Elimizden geleni yaptık ancak bazı eksiklerimiz var. Biz iyi bir takımız ve tekrardan liderliği alacağımızı ve şampiyonluğa ulaşacağımıza inanıyorum" şeklinde konuştu.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz