25 Kasım 2017 19:51 | Son Güncelleme: 25 Kasım 2017 19:52

Şenol Güneş: Yeni Malatyaspor 1 puanı haketti

Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, Yeni Malatyaspor karşılaşmasının ardından açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, Yeni Malatyaspor ile 0-0 berabere kaldıkları maçın ardından, takımın kötü oynadığını ve 3 puan isteğini sahaya yansıtamadıklarını söyledi.

Güneş yaptığı açıklamada, "Güzel bir saha, ambiyans ve seyirci vardı. Rakibin de istekli oyunu vardı. Onların 1 puanı hak ettiğini düşünüyorum. Biz 3 puan isteğini sahaya yansıtamadık. Beklediğimizi alamadık. Kötü oynadık. Beklediğimizin altında bir oyun vardı" dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar