03 Aralık 2016 21:40 | Son Güncelleme: 03 Aralık 2016 21:42

Şenol Güneş'ten dev maç sonrası açıklama

Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, Fenerbahçe karşısında aldıkları 0-0'lık beraberliğin ardından açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçe'nin tuzağına düşmediklerini ifade eden Güneş, "Bu maçta kazansak büyük bir avantajımız olurdu, ligin son maçı değil. Kaybeden ya da kazanana çok fazla bir şey olmayacaktı. Rakibimiz iyi bir sürece girmişti. Biz de rakibin oyununa ayak uydurduk ve buna göre bir strateji belirledik. Kendi oyun formatımızla oynamadık ve bu durum bizim kendi oyunumuzu engelledi. Bugünkü maçın geldiği nokta bunu gerektiriyordu, bütün oyuncularım alışık olmadığı bir sistemde oynadı ve kendilerini tebrik ediyorum. Fenerbahçe bizi kendi tuzağına düşürmeye çalıştı ama biz bu tuzağa düşmedik. Gerekeni yaptık, hamle olarak da biz rakibin hamlesini bekledik. Futbol adına üzgünüm, taraftarlarımızdan da özür diliyorum ama bugünkü maç bunu gerektirdi. Rakip sürekli baskıyla bizi yıldırmaya çalıştı, Quaresma'nın da hata yapmasına izin vermemek için oyundan aldım, belki de hata yapmayacaktı ama o riski almadım" dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu