03 Mart 2016 23:17 | Son Güncelleme: 03 Mart 2016 23:17

Serdar Kurtuluş: 'Artık elimizde lig kaldı'

Serdar Kurtuluş, 1-0 mağlup olarak elendikleri Torku Konyaspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş forması giyen Serdar Kurtuluş, Torku Konyaspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Serdar Kurtuluş, artık ellerinde sadece lig kaldını ve şampiyon olmak istediklerini söyledi.

İşte Serdar Kurtuluş'un maç sonu açıklamaları...

''Açıkçası maçın zor olacğaını biliyorduk. Bu tip maçlarda ilk maçta skor almak önemlidir. İlk maçta Konya avantaj yakaladı ve bugün de onu kullandı. Topla daha fazla oynayan taraf bizdik ama üretken olamadık. Bunun sıkıntısını yaşadık. Zor birmaç oldu. Konyaspor da yanılmıyorsam 1 kere kaleye geldi. Şimdi tamamen lige odaklanmak lazım. Sezon başında 3 kulvarda yarışıyorduk, şimdi sadece lig kaldı. Ligde de iyi durumdayız. Hedefimiz lig sonu şampiyonluk.''

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar