11 Aralık 2016 22:51 | Son Güncelleme: 11 Aralık 2016 22:55

Slaven Bilic'ten Liverpool maçı sonrası Türkiye mesajı

Slaven Bilic, Liverpool karşısında aldıkları puanı Türkiye'deki insanlara adadığını söyledi. İşte Slaven Bilic'in Liverpool maçı sonrası Türkiye mesajı...

Premier League ekiplerinden West Ham United'ın menajeri Slaven Bilic, İstanbul'da yaşanan hain saldırı sonrası açıklamalarda bulundu.

Bir dönem Beşiktaş'ı çalıştıran Slaven Bilic, Liverpool deplasmanındaki maçın sonrasında karşılaşmayı değerlendirirken İstanbul hakkında da konuştu.

Slaven Bilic, Liverpool karşısında aldıkları 1 puanı Türkiye'ye adadığını söylerken ''Liverpool deplasmanında aldığımız 1 puanı, Türkiye'deki insanlara adıyorum. Yaşananlar beni paramparça ediyor...'' ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz