14 Temmuz 2016 11:43 | Son Güncelleme: 14 Temmuz 2016 11:43

İsmail Köybaşı'ndan Fikret Orman'a 'intikam' cevabı

Orman "İnşallah intikam için gitmemiştir" dedi. İsmail "Biri 2.2 milyon Euro alacak. Biri 1.1 milyon Euro. Ben de bana değer veren bir kulübü seçtim" dedi...

Orman "İnşallah intikam için gitmemiştir" dedi. İsmail "Biri 2.2 milyon Euro alacak. Biri 1.1 milyon Euro. Ben de bana değer veren bir kulübü seçtim" dedi...
 
Fenerbahçe, İsmail Köybaşı transferini dün resmen açıkladı. Sabah görüşmelere başlandığını KAP'a bildirdi. İsmail daha sonra sağlık kontrolünden geçti.
 
Gökhan Gönül'ün imza töreni sonrası Beşiktaş Başkanı Fikret Orman'ın "İnşallah İsmail intikam için Fenerbahçe'yi seçmemiştir" sözlerine yıldız futbolcunun tepki gösterdiği öğrenildi.
 
İsmail"in "İntikam filan değil, bu prensip meselesi" dediği ifade edildi... (Takvim)

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Cem Dizdar