21 Ağustos 2015 12:10 | Son Güncelleme: 21 Ağustos 2015 12:10

ŞOK! Pereira’ya UEFA işkencesi...

UEFA delegesi, cezalı Portekizli Hoca’nın maçı F.Bahçeli yöneticilerle izlemesine izin vermedi. Sırp Ivkovic, “Benim göz hizamda olacak. Telefon edemez, yanında oturan kişiyle konuşamaz” dedi.

UEFA, F.Bahçe’ye ceza vermek için fırsat kolluyor. Michel Platini’nin adamlarının kötü niyeti, Atromitos deplasmanında bir kez daha gözler önüne serildi. UEFA, Shakhtar deplasmanında oyundan atıldığı için 2 maç ceza verdiği Teknik Direktör Pereira’nın Atromitos karşılaşmasını izlemek için statta oturacağı yeri bile krize çevirdi. Maç sabahı F.Bahçe, Yunan yetkililer, Atromitos ve UEFA delegesi arasında düzenlenen güvenlik toplantısında gerilim yaşandı. F.Bahçeli yöneticiler, Portekizli teknik adamın kendileri için tribünde ayrılan 20 kişilik yerde maçı izlemesini talep etti.

YANINDAKİYLE BİLE KONUŞAMAZ

Maçın UEFA delegesi Nebojsa Ivkovic, “Hayır. Benim göz hizamda olacak. Bana yakın oturacak. Sürekli onu takip edeceğim. Maç esnasında hiç konuşamaz. Telefon edemez, yanında oturan kişiyle konuşamaz. Kulübeye talimat veremez. Gözetimim altında olacak. Ancak maç bittikten 15 dakika sonra soyunma odasına gidebilir. Devre arası gidemez” dedi.  Ivkovic’in Pereira’yı göz hapsine alma girişimi, F.Bahçe’de tepkiyle karşılandı. Pereira’nın Peristeri Stadı’na gitmeyip maçı kamp yapılan otelde izlemesi gündeme geldi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz