29 Şubat 2016 22:46 | Son Güncelleme: 29 Şubat 2016 22:47

Sosa: 'Kendi kendimize yenildik'

Beşiktaş'ın Fenerbahçe'ye 2-0 kaybettiği maçın ardından açıklamalarda bulunan Sosa, kendi kendilerine yenildiklerini ifade etti.

Beşiktaş'ın Fenerbahçe'ye 2-0 kaybettiği maçın ardından açıklamalarda bulunan Sosa,

Gerçeği söylemek gerekirse, kendi kendimize kaybettiğimiz bir maç. Maçın başında duran toptan yediğimiz gol bizim konsantrasyonumuzu etkiledi. Maç boyunca da bu etki devam etti. Çok çabuk bir şekilde bu maçı unutmamız lazım, icimiz acıyor ancak bir maçımız eksik ve bu maçı da kazanarak avantajı yeniden kendimize çevirmek istiyoruz" dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz