16 Mayıs 2016 16:06 | Son Güncelleme: 16 Mayıs 2016 16:07

İşte Bilic'in ilk transferi!

Slaven Bilic'in çalıştırdığı West Ham United, Gladbach'ın Norveçli orta saha oyuncusu Havard Nordtveit'i kadrosuna kattığını açıkladı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, 2011'den bu yana Borussia Mönchengladbach forması giyen ve temmuz ayında serbest kalacak 25 yaşındaki orta saha oyuncusu ile 5 yıllığına anlaşıldı. Hırvat teknik direktör Slaven Bilic'in çalıştırdığı West Ham United'ın yeni sezon için kadrosuna eklediği ilk isim olan Nordtveit, Borussia Mönchengladbach formasıyla çıktığı 187 maçta 12 gol kaydetti.

Norveç Milli Takımı'na 28 kez çağrılan ve uzak mesafeden attığı şutlarla bilinen Nordtveit, kaydettiği 3 golle "Almanya Birinci Futbol Ligi 2015-2016 sezonunun ceza sahası dışından en fazla gol atan oyuncusu" oldu.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz