01 Eylül 2015 16:59 | Son Güncelleme: 01 Eylül 2015 17:37

İşte Melo'nun bonservis bedeli

Galatasaray, Inter'in Felipe Melo için 3.7 milyon euro bonservis bedeli ödeyeceğini açıkladı. Inter 2017-2018 sezonu sonuna kadar Şampiyonlar Ligi gruplarına katılmaya hak kazandığı her dönem için 500.000 Euro da bonus ödeyecek

Galatasaray'ın Kamuyu Aydınlatma Platformu'na yaptığı açıklama şöyle:

"Profesyonel futbolcularımızdan Felipe Melo De Carvalho'nun transferi konusunda F.C. Internazıonale Milano S.p.A. (Inter) kulübü ile anlaşmaya varılmıştır. Buna göre, Inter kulübü Şirketimize 3.700.000 EUR bonservis bedeli ile 2017-2018 sezonu sonuna kadar  UEFA şampiyonlar ligi gruplarına katılmaya hak kazandığı her dönem için 500.000 avro bonus ödeyecektir. Ayrıca oyuncuya sözleşme fesih bedeli olarak Şirketimiz tarafından 657.500 EUR ödenecektir."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
YILDIZ ADAYI
Ümit Metin Yıldız