26 Mayıs 2016 15:51 | Son Güncelleme: 26 Mayıs 2016 15:53

İşte Semih Şentürk'ün yeni takımı

İki sezondur formasını giydiği Başakşehir'den ayrılan Semih Şentürk, Gençlerbirliği ile anlaştı.

İki sezon forma giydiği Başakşehir ile mukavelesinin sona erdiğini açıklayan Semih Şentürk, Gençlerbirliği ile anlaştı.

Teknik direktörlüğünü İbrahim Üzülmez'in yaptığı başkent ekibinde, Semih'in uzun yıllar Fenerbahçe'de birlikte oynadığı Selçuk Şahin de forma giyiyor.

Geride bıraktığımız sezon sakatlığı nedeniyle uzun süre sahalardan uzak kalan 33 yaşındaki forvet oyuncusu, 17 resmi maçta forma giydi ve 6 gol attı. 

Hürriyet

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler