24 Haziran 2016 11:29 | Son Güncelleme: 24 Haziran 2016 11:29

İşte Semih Şentürk'ün yeni takımı!

Nöbetçi golcü Semih Şentürk, yeşil-beyazlılarla büyük ölçüde anlaştı.

Son iki sezonu Başakşehir'de tamamlayan Semih Şentürk'ün yeni adresi belli oldu: Atiker Konya...
 
İstanbul ekibiyle sözleşmesi biten 33 yaşındaki tecrübeli futbolcu, eski hocası Aykut Kocaman'ın çalıştırdığı yeşil-beyazlılarla büyük ölçüde anlaşma sağladı.
 
12 sezon formasını giydiği Fenerbahçe'de 'nöbetçi golcü' lakabını alan Semih, daha sonra Antalyaspor'da kariyerine devam etmişti. Golcü futbolcu, uzun süre sakatlık yaşadığı geçtiğimiz sezon Başakşehir formasıyla çıktığı 17 resmi maçta 6 kez rakip fileleri havalandırdı.
 
(Fotomaç)

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GANYAN REHBERİ