01 Temmuz 2015 15:39 | Son Güncelleme: 01 Temmuz 2015 15:39

Stoch Topuk Yaylası'nda!

Son iki sezonu Paok ve Al Ain'de kiralık olarak geçiren Miroslav Stoch, Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlıkları için kampa katıldı.

Fanerbahçe'de yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrollerini bugün sabah saatlerinde tamamlayan Mehmet Topal, Gökhan Gönül, Michal Kadlec ve Miroslav Stoch, öğle saatlerinde sarı-lacivertli takımın Düzce Topuk Yaylası Tesisleri'nde yaptığı yeni sezon hazırlık kampına katıldı.
 
Kampa katılan oyuncuları idari menajer Hasan Çetinkaya karşıladı. Teknik direktör Vitor Pereira da oyunculara 'Hoş geldiniz' dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak