30 Ekim 2017 23:21 | Son Güncelleme: 30 Ekim 2017 23:22

Sumudica: Valbuena çıkmasaydı berabere bitmezdi

Kayserispor Teknik Direktörü Sumudica, Fenerbahçe beraberliği sonrası basın toplantısında soruları yanıtladı.

Kayserispor, 3-1 geriye düştüğü maçta Fenerbahçe ile deplasmanda 3-3 berabere kaldı. Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman, 82. dakikada Valbuena’yı kenara aldığı için eleştirilerin hedefi oldu. Kayserispor Teknik Direktörü Sumudica ise maçın ardından düzenlenen basın toplantısında “Valbuena oyundan çıkmasaydı, beraberliği alamazdık” ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
YILDIZ ADAYI
Ümit Metin Yıldız