16 Ocak 2017 21:50 | Son Güncelleme: 16 Ocak 2017 21:51

Talisca, o anı anlattı!

Osmanlıspor maçında Beşiktaş'ı öne geçiren golü kaydeden Anderson Talisca, galibiyeti ve topu ağlarla buluşturan vuruşunu değerlendirdi.

Yayıncı kuruluşa konuşan Talisca "Çok zor bir maç oldu. Saha ve hava şartlarından dolayı gerçek futbolumuzu oynayamadık. Osmanlıspor'u tebrik etmek lazım. Kaliteli bir takım. Bizim için zor bir maçtı. Taraftarın desteğiyle buradan mutlu ayrılıyoruz. Golde topa vurmuş olmak için vurmadım. Devamlı şut atarken kalecilere bakıyorum. Zaten öyle yaparsanız gol geliyor. Bu gol de öyle oldu. Zaten öyle vurduğunuz zaman böyle goller meydana geliyor" dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz