20 Ocak 2018 22:16 | Son Güncelleme: 20 Ocak 2018 22:17

Tamer Tuna'dan mağlubiyet açıklaması

Göztepe Teknik Direktörü Tamer Tuna, Fenerbahçe ile oynadıkları maçın ardından konuştu.

Fenerbahçe'ye 2-1 mağlup olan Göztepe'de teknik direktör Tamer Tuna, karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu.

Tamer Tuna, son dakika yedikleri golden dolayı mutsuz olduklarını dile getirdi.

İşte Tamer Tuna'nın maç sonundaki açıklamaları...

''Skoru değerlendirmek... Yani son dakikada yediğimiz için mutsuzuz. Kazandıkları için Fenerbahçe'yi tebrik ederiz.''

''İyi bir maç oldu. Coşkusu ve heyecanı yüksek bir maç olduğu için mutluyum.''

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar