26 Temmuz 2016 11:06 | Son Güncelleme: 26 Temmuz 2016 11:07

Tarık Çamdal'dan Galatasaray'a rest

Galatasaray'da kadro dışı bırakılan Tarık Çamdal, Sarı-kırmızılılardan ayrılmayacağını söyledi.

Galatasaray'da kadro dışı bırakılan Tarık Çamdal, "Gitmiyorum, buradayım" mesajı verdi. Kulüple üç yıl daha mukavelesi olduğunu hatırlatan Tarık, "Zamanında bana birçok kulüpten teklif geldi. G.Saray'ı tercih ettiğim için pişman değilim. Sıkıntı yok, buradayım ve A2 ile idmanlara çıkıyorum" diye rest çekti. Tarık maça çıkmasa bile Cimbom'da toplam 4.5 milyon euro kazanacak.

Fotomaç

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN