23 Ekim 2017 13:30 | Son Güncelleme: 23 Ekim 2017 16:50

Tarık Ongun derbide yaşanan olayları anlattı

Derbide kafasına gelen su şişesi nedeniyle yere yığılan yardımcı hakem Tarık Ongun, "Boş anıma denk geldi" dedi.

Spor Toto Süper Lig 9. haftasında oynanan Galatasaray-Fenerbahçe maçının ikinci yarısında gergin anlar yaşandı. Yan hakem kafasına gelen madde nedeniyle yerde kaldı. 57. dakikada yaşanan olay sonrası maç bir süre duraklarken Cüneyt Çakır'ın derbi maçtaki yardımcılığını üstlenen Tarık Ongun, yaşananları anlattı...

BOŞ ANIMA DENK GELDİ

Hürriyet'in haberine göre; Ongun TFF yetkililerine olayı şöyle konuştu: "Bir anda su dolu pet bardak bana isabet etti. Ne olduğunu anlayamadım ve kendimi yerde buldum. Boş anıma denk geldiği için sendeleyince dengemi kaybederek yere düştüm. Daha sonra kendime geldim ve devam edebilecek gibi hissettiğim için devam ettim."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler