07 Haziran 2016 11:12 | Son Güncelleme: 07 Haziran 2016 11:13

Taylor Fenerbahçe'yle masaya oturuyor

Newcastle United'la yollarını ayıran tecrübeli stoper, Fenerbahçe'ye masaya oturuyor.

Fenerbahçe'de beklenen transfer hareketliliği başlıyor. İlk takviyeyi, yolların ayrıldığı Bruno Alves'in yerine yapacak olan sarı-lacivertli kulüp, Newcastle United'ın sembol ismi Steven Taylor'ı İstanbul'a davet etti. Premier Lig'den düşen Newcastle United'da 13 yıl top koşturan ve kiralık oynadığı kısa süreli Wycombe Wanderers macerası dışında, başka kulübün formasını giymeyen Taylor, Fenerbahçeli yöneticilerle görüştükten sonra tesisleri de gezecek.

30 yaşındaki futbolcunun Fenerbahçe ile masaya oturacağına ilişkin haberler İngiliz ve İskoç medyasında da yer aldı. Scottish Sun'ın haberine göre, Taylor dün Glasgow Rangers kulübü ile de masaya oturdu. Ancak Taylor'un İskoç ekibine "Fenerbahçe ile görüşmeden kimseye söz vermem" dediği belirtildi. Aynı zamanda sağ bek olarak da görev yapabilen tecrübeli oyuncuda tek sorun sık sakatlanması. Taylor daha önce Beşiktaş'ın da gündemindeydi...

Fotomaç

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Ümit Metin Yıldız