09 Ekim 2017 23:12 | Son Güncelleme: 09 Ekim 2017 23:14

'Tek ayakkabıları atmayın çünkü...'

Ampute Milli Takımımızın Polonya'yı 2-0 yendiği maçta ilk golümüze imza atan ve ikinci golün de asistini yaparak finale çıkmamızda başrol oynayan Rahmi Özcan'ın 12 Ocak 2016'da yaptığı açıklamalar akıllara geldi.

Ampute Milli Takımımızın Polonya'yı 2-0 yendiği maçta ilk golümüze imza atan ve ikinci golün de asistini yaparak finale çıkmamızda başrol oynayan Rahmi Özcan'ın 12 Ocak 2016'da yaptığı açıklamalar akıllara geldi.

Rahmi Özcan o dönem katıldığı programda yaptığı açıklamada, "Ampute futbol bildiğiniz gibi tek ayakla oynanıyor. Biz önemli spor firmalarının, imalat hatası olan kramponlarını teki bile sorunlu olsa attığını duyduk. Ampute tek ayakla oynandığı için bu ayakabbıların çöpe atılması bizi üzdü. Büyük spor firmalarından bu ayakkabıların bize verilmesini, ayrıca ampute futbol ligine sponsor olmalarını istiyorum" demişti.

(Ajansspor)

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler