11 Nisan 2016 22:52 | Son Güncelleme: 11 Nisan 2016 22:53

Tolga Zengin'den derbi yorumu!

Beşiktaş kaptanı ve kalecisi Tolga Zengin, 3-2 kazanılan Bursaspor maçından sonra açıklamalarda bulundu.

Yayıncı kuruluşa konuşan Tolga, "Uzun süredir bu anı bekliyorduk. Atmosfer çok güzeldi. Çok güzel bir stat olmuş. Emeği geçen herkesin eline sağlık. galibiyette taraftarın da payı var. Bundan sonra önemli olan kazanmak. Büyük bir avantaj yakaladık. Rakibimizin hafta içi oynayacağı maçı bekleyeceğiz. İnşallah onda da bizim lehimize bir sonuç olur." dedi.

Yeni stadın zemini ile ilgili de konuşan tecrübeli kaleci şunları söyledi:

"Başakşehir'in zemini de güzeldi. Haklarını yememek lazım. Bu zemin çok özel. Hibrit olduğu için alışmamız gerekiyor. Topun yavaşladığı anlarda hafif bir yön değişmeler oluyor. Belki önümüzdeki haftalarda birkaç idman daha yaparız sahada. Ama çok özel bir çim."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz