17 Nisan 2016 20:34 | Son Güncelleme: 17 Nisan 2016 20:35

TOMA ve biber gazlı maçta kazanan Beşiktaş

Erkekler Hentbol Süper Lig'de lider Beşiktaş Mogaz, deplasmanda Göztepe'yi 28-24 mağlup etti.

Erkekler Hentbol Süper Lig'de lider Beşiktaş Mogaz, deplasmanda Göztepe'yi 28-24 mağlup etti.

Bornova Belediyesi Altındağ Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk yarısını Beşiktaş Mogaz 12-9 üstün bitirdi.

Karşılaşmanın bitimine 3 dakika kala sahaya atılan yabancı maddeler nedeniyle maçın hakemleri salonun boşaltılmasına karar verdi. Karşılaşma taraftarların salon dışına çıkarılmasının ardından tamamlandı.

Öte yandan salonun dışında bazı olaylar çıktı. Yabancı madde atan taraftarlara TOMA ve biber gazı ile müdahale eden güvenlik güçleri, bazı taraftarları gözaltına aldı. Olaylar sırasında bir Göztepe taraftarı da yaralandı. AA

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
BAHİS GÜNLÜĞÜ