01 Mayıs 2016 11:21 | Son Güncelleme: 01 Mayıs 2016 11:23

Trabzonspor'da çifte standart isyanı!

Trabzonspor'un Fenerbahçe'yle oynadığı karşılaşmada penaltı beklediği pozisyonun aynısı, Eskişehirspor karşılaşmasında yaşandı. Aleyhinde penaltı çalınan Bordo-mavililer çifte standarda isyan etti.

Bu sezon hakem hatalarından çok çeken Trabzonspor, dün de Halis Özkahya'nın çizgi hakemi Serkan Tokat'ın uyarısıyla verdiği penaltı ile mağlup oldu. 43'te Nadir ceza sahası dışından şansını denedi, top elini saklayan Aykut'tan geri döndü. Özkahya penaltı verdi. Gol sevinci sonrası hakemin yanına giden Eskişehirsporlu futbolcunun eliyle yüzünü iten Aykut Demir kırmızı kart görerek oyun dışında kaldı. Trabzonspor'un F.Bahçe ile karşı karşıya geldiği maçta Mehmet Topal'ın koluna çarparak gole giden pozisyona penaltı kararı verilmezken Demir'in elini saklayarak ve üzerine gelen topun koluna çarpması sonucu penaltı kararı verilmesi taraftarları çileden çıkardı.

ÇAKAR: TRABZON'U KATLETTİLER 

Taraftarlar "Çifte stardardın böylesi. Yeter artık. Kıyım devam ediyor" yorumlarını yaptı. Trabzonspor yönetim kurulu üyesi Nevzat Aydın pozisyonla ilgili, "Bire bir aynı hatta daha net pozisyonda geçen hafta penaltıyı verme, buna penaltı ver. Hakem senin karşındaysa nasıl oynayabilirsin ki?" dedi. Eski hakem Ahmet Çakar da twitter hesabı üzerinden, "Ya gerçekten Trabzonspor'u bu sene hakemler katlettiler" ifadelerine yer verdi...

Fotomaç

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar