16 Kasım 2016 11:27 | Son Güncelleme: 16 Kasım 2016 11:28

Tribünde lider Beşiktaş

Siyah-Beyazlılar, Süper Lig’de bu sezon evinde oynadığı maçlarda tribünlere en çok taraftar çekmeyi başaran takım oldu.

Spor Toto Süper Lig’de 10 haftanın sonunda topladıkları 24 puanla birinci Başakşehir’in 2 puan gerisinde ikinci sırada bulunan Siyah-Beyazlılar, kendi evinde en çok seyirciye oynayan takım olma konusunda zirveyi kimseye kaptırmadı.
 
Süper Lig’de Alanyaspor, Karabükspor, Galatasaray, Antalyaspor ve Trabzonspor maçlarına çıkan Siyah-Beyazlılar’ı bu 5 maçta toplamda 151 bin 379 taraftarı Vodafone Arena’da yalnız bırakmadı.
 
Ortalama olarak iç sahadaki maçlarını 30 bin 276 kişi önünde oynayan Beşiktaş, bu alanda en yakın takipçisi Galatasaray’ı geçti,  Konyaspor, Bursaspor ve Fenerbahçe’ye ise fark attı. Kartal’ın Şampiyonlar Ligi’ndeki Napoli ve Dinamo Kiev maçları da listeye eklediğimizde bu ortalama 31 bin 462’ye yükseldi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz