17 Aralık 2016 21:18 | Son Güncelleme: 17 Aralık 2016 21:19

Tunay Torun: Kim atarsa atsın, kazanmak önemliydi

Kasımpaşa'nın önemli isimlerinden Tunay Torun, Beşiktaş'a 2-1 mağlup oldukları maç sonrasında konuştu.

Kasımpaşa'nın Beşiktaş'ı 2-1 mağlup ettiği mücadelede beraberlik golünü atan Tunay Torun, mücadele sonrasında açıklamalarda bulundu.

Tunay, 3 büyük takıma gol atmanın mutluluğunu yaşadığını belirtirken, "Takıma arkadaşlarıma teşekkür ederim, çok iyi mücadele ettik. Galatasaray'a karşı da iyi oynamıştık. Devre arası toparlandık ve cesaretli oynamaya karar verdik. Sonuçtan çok mutluyum, umarım böyle devam ederiz. Üç büyüklere karşı oynamak çok başka bir duygu. Küçüklüğümüzden beri onları takip ediyoruz, onlara gol atmak çok güzel bir şey. Kim atarsa atsın kazanmak önemliydi" ifadelerini kullandı.  

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu