12 Haziran 2016 18:28 | Son Güncelleme: 12 Haziran 2016 18:29

'Türk halkından özür diliyorum'

Arda Turan, Hırvatistan'a mağlup olduğumuz mücadelenin sonrasında konuştu.

A Milli Takımımızın kaptanı Arda Turan, Hırvatistan'a 1-0 mağlup olduğumuz maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Gruptan çıkma şansımızı sonuna kadar kovalayacağımızı söyleyen Arda, "Türk halkından özür diliyorum. Futbolda günlük performanslar bazen önemli. İlk maçı atlattık artık, bitti. İyi oynamadığımız düşünüyorum, takım arkadaşlarımın iyi mücadele ettiklerini düşünüyorum. Futbol bazen böyle, İspanya'ya karşı daha iyi performans sergileyip daha iyi oluruz inşallah. Zor bir gruptayız. İspanya'ya karşı puanla ayrılarak şansımızı son maça taşıyacağız. Sonuna kadar mücadele edeceğiz. Üzgünüz, umarım toparlarız. Hala gruptan çıkma şansımız var" dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar