09 Haziran 2016 14:42 | Son Güncelleme: 09 Haziran 2016 14:44

'Türkiye'ye gelmemek için futbolu bıraktı'

Trabzonspor Asbaşkanı Nevzat Aydın, futbolu bıraktığını açıklayan Daniel Agger'le ilgili ilginç bir tweet attı.

Fenerbahçe'nin kadrosuna katmak için yoğun uğraş verdiği Daniel Agger, futbola veda etti. Danimarkalı futbolcunun bu kararı futbol kamuoyunda büyük bir şokla karşılanırken Trabzonspor yöneticisi Nevzat Aydın ilginç bir paylaşımda bulundu.

Nevzat Aydın, 31 yaşındaki stoperin futbolu bırakmasına ilişkin Twitter hesabından, 'Agger'in üzerine öyle bir atladık ki adam bunaldı ve Türkiye'ye gelmemek için futbolu bıraktı.' diye yazdı. Aydın'ın bu açıklamaları kamuoyunda Trabzonspor da Agger'i istedi yorumlarının yapılmasına neden oldu.

İşte Nevzat Aydın'ın attığı o tweet;

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
BİLYONERSEN KAZANIRSIN
Kerem Vatan